Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 12 april 2011

När det krånglar











Upptäckte i dag att vi haft krångel med vårt bokningssystem. De som under de senaste dagarna bokat kanoter och inte fått svar inom ett par timmar, så gör en ny bokning så skall det fungera. Jag ber om ursäkt för detta, men över krånglande boknings system och datorer har jag svårt att styra. Man kan ju inte be dom dra åt till något känd ställe eller slå sönder dom och kasta ut dessa genom fönstret. Men ibland vill man göra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar