Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

söndag 3 januari 2021

Nu har det vänt äntligen

 Nu har det vänt. Solen skiner i dag 3 Januari och mitt humör är bra mycket bättre. Därför vill jag tacka medarbetarna på ICA Nära Sillerud för de senaste 8 månaderna under 2020

De håller affären i stort öppet dygnet runt. Kör ut mängder av varor till de i riskgrupperna inom kommunen. Bjuder kanotister på kaffe och kaka under sommaren. Respekt för allt detta.
Aldrig har så få, gjort så mycket för så många, under så lång tid, det betyder oerhört mycket.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar