Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 1 april 2009

Kanske det fungerar nu ?

Nu hoppas jag att vår beställnings sidan fungerar. Tack vare Macke på Aztek Design, som har hand om vår hemsida (rekommenderas) bör det fungerar. Felet har varit på Webhotellet och detta byter vi nu bort så fort som möjligt. Jag tolererar inte att man tar betalt för en tjänst som inte fungerar.
Om du inte får svar inom ca 12 timmar på en beställning så ring oss. +46 0573 38060 så ordnar vi det ända.
Förlåt strulet
Preben Mortensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar