Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 7 april 2010

Fram till i dag 7 April har vi haft 13.000 besökare på bloggen


Ibland kan statistik vara intressant. Den blogg jag startade i slutet av maj månad 2009 har fram tills i dag haft över 13,000 besökare. Flera av besöker är "repeat business" dvs. en del återkommer med sina besök och följer livet och händelserna här på Nordmarkens Kanot Center och tar del av nyheter och annat.
Vad gäller vår Hemsida www.nordkanot.se kan konstateras att det varit något 100-tal färre besök under samma tid. Det är dock besök från 61 olika länder runt om i världen. Besökarna har använt genomsnittligt 2,53 minuter på sidorna och besökt 3.89 olika sidor när de varit inne på Google.
Rätt skapligt resultat. Bilden är statestik för mars månad + ett par dagar i april.
Jag vill tacka Kerstin Lövgren på Företaget AZTEK som övertalade mig att börja blogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar