Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

måndag 21 juni 2010

Sol och varmt de nästa 7 dagarna. 550:- för en 2-mans kanot över midsommar

Kolla väderinformation på hemsidan. En hel vecka med perfekt sommarväder.
Gör en snabb bokning över midsommar så får du ett par härliga dagar i naturen.
Specialpris över midsommar fredag-söndag 550:- för en kanot 2 personer, paddlar, flytvästar. Du måste betala 30:- per person och dygn i Naturavgift också, den kan jag inte rabbatera. Fisket är på topp just nu.
Välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar