Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

torsdag 8 juli 2010

"Fina" ben och fint väder bra kombination.


Jocke efterlyser sina fina ben i kom-
mentaren, men jag vet inte riktigt! Hur som helst, här är ett av dom. Hunderna verkar inte ta hänsyn till "ben", så de så.
I övrigt kan läsarna se, att nu kommer en period av fint väder gjort för kanotturer i Nordmarken. Kolla på www.yr.no så ser du prognosen.
Vi har fortfarande några lediga kanoter så maila eller slå en signal.

1 kommentar: