Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 20 oktober 2010

Besök 21000 är nu fakta.

I dag kl 1945 passerades besök nummer 21000. Ett mycket fint resultat för vår blogg. Jag tackar vänner, kunder och intresserade för detta fina resultat. Just nu är det ju inte mycket som händer i Risviken då säsongen inte är i gång för fullt men av och till dyker det upp spännande projekt. I nästa vecka kommer en grupp krigsveteraner från Holland på en kombinerad överlevnads-och kanot kurs. Det blir både primitivt boende men också boende inomhus i stuga. Mat från naturen givetvis men också en fin middag sista kvällen. Snacka om ytterligheter. Jag återkommer med rapport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar