Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

fredag 25 maj 2012

Nu är det varmt 29,2 grader i skuggan

Jag tror att det är nytt värme  rekord i dsg. Luften står stilla, inte en vind. Man skall inte klaga, de som skall ut på kanot tur i Pingsten får säkert ett fint väder.
Jag lägger in en bild från i vintras--- alltid svalkar det något :-)
Stockholmsbacken i vintras strax norr Base Camp Risviken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar