Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

måndag 17 augusti 2009

I dag fyller jag år !






Det 17 August är min födelsedag. En del "gamla" kunder och kanot vänner uppmärksammar detta på olika sätt. Ett sätt är den medföljande bilden, där man gratulerar på 75 års dagen, men den födelsedagen var för två år sedan. Tänk så tiden går fort. I dag är det som vanligt, kunder skall på tur och några kommer åter från, en hoppas,
jag fin kanottur i Nordmarken.
Tack Thyge och Bodil och hjärtligt välkomna om ett par dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar