Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

torsdag 5 november 2009

Kung Bore slår till.


I natt kom den första snö för året. Ett par centimeter nysnö täcker marken, men eftersom underlaget inte är fruset, kommer snö snart att smälta bort. Uppe i Glaskogen att snötäcket lite tjockare och om jag får tillfälle skall jag upp i ett område för att se om det eventuellt finns spår av varg. Det går rykte på byn att det skall finnas en grupp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar