Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 12 juli 2011

Nu är det klart till 95%, små grejor återstår.



Nu kan vi ge lite mera service till våra kunder. Nya shopen är öppen för fullt. Bra sortering på proviant, kioskvaror, suveräna frystorkade rätter för både kanot- och "ryggsäcksturer av flera fabrikat.

Allt från 24/timmars proviant paket i lättvikt till "just ad water" för ett stort antal olika rätter. Real Food, Adventure Food och Blå Bands Expedition paket.

Vad jag förstår är vi de enda i området som säljer frystorkad proviant. Flera av våra gäster fiskar, så vi har svarat upp med aktuella bra fiskedrag, fiskespön, suveräna rullar och linor till vettiga priser. Kartor över fiskeområdet, m.m.

Receptionen är nu större med mera plats, bra ljus och lättarbetad. Vi har flyttat ingången till receptionen till ankomstsidan. I och med investeringen förra åtet i en ny sanitets anläggning och i år ombyggnad av mottagningen har vi gjort en kraftig ansiktslyftning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar