Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 26 februari 2014

Nytt samarbete med lokalt företag

Det fina Best Western Hotellet i Årjäng har nyligen fått ny ledning. Vi har börjat ett samarbete mellan oss och Hotellet. Vi behöver då och då bättre boende än tält och gäster på hotellet har behov av bra aktiviteter i naturen.  Det är alltid en styrka när lokala företag använder varandras specialiteter.
Vi se fram mot ett bra samarbete där vi använder varandras möjligheter för våra gästers bästa.
Bilden är inte bra den bör tas i solsken, men vad gör man ?

.

1 kommentar:

  1. Tack för ett bra möte, jag ser fram emot ett gott samarbete! Maria

    SvaraRadera