Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 23 december 2020

Sillbodalingar, gör något annat,

 


Kanot säsongen är slut för länge sedan. Våra vindskydd står tomma och eldstäderna framför är det bara lite aska i. Nu i dessa tider då vi inte får träffas inomhus så många i taget tycker, jag att vi på Nordmarkens Kanot Center i Risviken upplåter ett vindskydd. Ni har med egen ved, grillkol och vad ni vill äta och dricka. D.v.s. ni tar med allt för en trevlig stund i naturen och tar med hem det som var med hit och inte behövs längre. Ring och tala om att ni kommer när och vilken tid.  Tel.nr 0573 38060.

Allt är stängt hos oss, men vindskydden fungerar och ni är hjärtligt välkomna till en stund vid lägerelden med familjen.

Vi önskar er en säker och fin Jul helg samt i bra Nytt ÅR.

Gun & Preben Mortensen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar