Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

måndag 13 december 2010

Nytt besök av både Lo och Rådjur

I morse fick jag se nya färska spår av Lo strax öster om vårt hus ca 50 bort.Troligen samma Lo som varit här tidigare.Under sen eftermiddagen nytt besök av rådjur strax utan för fönstret där vi har fågel matningen.
Nu kommer det snart snö så spårningen kan bli mera exakt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar