Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

måndag 22 februari 2010

Nytt besök av råbock med konstiga horn



I dag kom det en ny råbock med fina basthorn. Mellan hornen en konstig utväxt som om det var början till en extra uppsättning av hornprydnad?. Den hade sällskap med en mycket fin och välväxt vuxen get. Sammanlagt var det 6 rådjur samtidigt inom 10 meter från huset. Välkommen att komma hit och titta. De kommer när jag visslar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar