Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

måndag 7 maj 2012

Riktiga Träkanoter till salu.

Spantbyggd trakanot i yppersta skick
Fick i dag bilder från vänner inom Mac Fie klubben. Det är medlemmar som alla har riktiga träkanoter byggda av antingen Mac Fie eller Morten Gedda. En del av medlemmarna vill sälja sina kanoter, till priser som ligger långt under det man i dag får betala för en riktig träkanot. Så passa på om du vill ha en klassisk träkanot.
Är någon av läsarna intresserad kan jag förmedla adresserna.

2 kommentarer:

  1. Kanske lite sent ute men jag är intresserad

    Pelle.nyberg@gmail.com

    SvaraRadera
  2. Hej
    Skriv till mats@hmcc.se har vet besked. Kolla gärna hemsidan skriv bara hmcc så kommer du rätt.

    SvaraRadera