Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 21 juli 2015

Börjar man bli gammal?

I söndags hände det en del roliga och trevliga grejor på Nordmarkens Kanot Center. Först kom det en bil med en äldre herre som frågade om han fick gå runt och titta, Givetvis sa vi. När tittningen var klar tog han fram ett album med bilder och visa nr han var här för 35 år sedan med sin skolklass.
Medan vi pratade kom ett par och sa att de var för sig för ca 40 år sedan var våra kunder till kanottur i Nordmarken här hos oss. Sedan har de träffats och kommit på att de varit här tidigare var för sig. Det har hänt liknande förut ett par gånger med just par.

Personligen tycker jag att det inte var så läge sedan de var våra gäster, det är kanske minnet som spökar lite.
Många av våra gäster även denna vecka är tidigare kunder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar