Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

söndag 26 september 2010

Blogg 20.000 besök passerades i dag 26 September.


I dag 26/9 kl 11,43 kom besök 20.000 på vår Blogg. Givetvis är det många som är fasta besökare, men enligt statistiken även många nya besökare. Jag undrar dock lite varför inte det kommer flera kommentarer. Alltid trevligt med lite kontakt med besökarna, så det är fritt fram med små meddelande.

3 kommentarer:

  1. Hej Magnus.
    Visst är det kul med så många besök, men jag skulle kunna sitta hela dagarna och skriva anteckningar och lägga in bilder på alla de trevliga besök vi får.Snart träffas vi till Älgjakten
    Ha de
    Preben M.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS 20.000 besökare! Jag trodde det skulle vara fler!
    Keep up the good work!
    McDanish!

    SvaraRadera