Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

fredag 24 augusti 2012

Få gäster men mycket fisk.

Just nu har vi få gäster i området. Däremot mycket fisk så i dag fiskade jag ca 1  1/2 timme med bra resultat. Fisken är mycket stridbar och intressant att fiska.
Några gäster kom åter från sin kanot tur i går eftermiddag, de hade fått 4 st Regnbågar strax söder om vår Base Camp i Risviken.
Bra betalt för fiskekortet de köpte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar