Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 21 augusti 2012

Naturupplevelse.

Fick i dag ett par fina älgbilder från en danske familj som var ute på en kanot tor öf rnågra dagar sedan, Tillåter mig att lägga in en del av deras brev med Feed Back.

Hej Preben

Tak for en dejlig tur i den svenske ødemark. Det var en stor oplevelse for os alle at komme derud, hvor der var flere dyr end mennesker - ikke mindst for den lille Berta (nu 5 år!), der har fortalt vidt og bredt om alle de dyr hun har mødt på turen.


Nogle gange er de mindste oplevelser de største, og det var det helt bestemt for Berta (jeg husker selv fra min barndoms ture til Glaskogen, at jeg fodrede museunger med hånden...).

Sådan Feed Back gläder oss att våra gäster får fina upplevelser i Nordmarken.
Bild tagen av en av våra kunder


 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar