Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

torsdag 23 december 2010

Nu är det Jul igen.



























I dag på morgonen kom hustomtarna på besök. Förra året kom de paddlande i kanot, men i år kom de gående i kölden. Eftersom vi har både räv och Lo i närheten av huset klättrade de upp på vår skylt när de hörde mig gå i snön, som knarrade rejält när jag gick efter posten.
De ville liksom oss önska vänner, grannar och läsare en riktig fin Jul och ett lyckosamt Nytt År.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar