Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

tisdag 15 november 2011

Den moderna tekniken tar över med stormsteg.

Deltog härom dagen i en Minimässa ordnad av Aztek Design i Årjäng tillsammans med samarbetspartners. För 2 år sedan lyckades man på Aztek Design övertala mig att vara med, med en blogg. Nu närmar vi oss 50,000 besök på denna blogg. Skapligt resultat för att mest ha lokal information från Risviken.
Nu gällde det Facebook, en grej som jag varit ivrig motståndare till, men jag såg nu möjligheterna och efter mässans slut, började jag gå med på Facebook.. Åter har Aztek Design lyckats ändra mina ganska fasta ståndpunkter

Vi var ett 20- tal på mässan som var suverän. Stort tack för både information och måltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar