Om mig

Mitt foto
Risviken, Sandvika, Årjäng, Värmland, Sweden
Jag heter Preben Mortensen. Varit aktiv med friluftsliv och kanot sedan 1956. Driver Nordmarkens Kanot Center AB med familjen strax söder Årjäng vid Västra Silen. Syftet med denna blogg är att du kan ta del av min vardag och de senaste äventyren och annat som rör aktivt friluftsliv. Gå till www.nordkanot.se så kan du se hela vårt program på Nordmarkens Kanot Center.

onsdag 11 augusti 2010

Trevligt besök igen första gången var för 36 år sedan.


Denna danska gentle-
man med sin hustru och dotter kom första gången med en grupp scouter från FDM i Danmark. Seden en hel del veckoturer med en ungdomsskole och scouter. Nu på ett hastigt besök för att återse hur det går för oss. Mycket trevligt med dessa återkommande "gamla kunder". Familjen funderade på en kanottur 2011 och jag hoppas att det bli av. Välkomna igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar